Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Proceedings of the 1988 International Conference of Services Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Proceedings of the 1988 International Conference of Services Marketing Edward G. Thomas
Libristo kód: 09225600
Nakladatelství Springer International Publishing AG, května 2015
This volume includes the full proceedings from the 1988 International Conference on Services Marketi... Celý popis
? points 408 b
4 081 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 12-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Espana - Manual de civilizacion Quesada Marco Sebastián / Brožovaná
common.buy 630
Vez UN Hombre Julio Cesar Aguilar / Brožovaná
common.buy 357
West of Sunset Stewart O'Nan / Pevná
common.buy 379
Escape Committee Matthew Button / Brožovaná
common.buy 467
Es ist Liebe Rosalie Tavernier / Pevná
common.buy 316
Managing in Uncertainty Chris Mowles / Pevná
common.buy 5 586
Big Data, the Second Generation David Belanger / Brožovaná
common.buy 1 236
individuelle Imperativ als Ernstfall sittlicher Entscheidung Frenger Moritz Johannes / Brožovaná
common.buy 1 918
homme peut en cacher un autre Patrice Gicquel / Brožovaná
common.buy 442

This volume includes the full proceedings from the 1988 International Conference on Services Marketing presented by the Academy of Marketing Science (AMS) and the Marketing Department of Cleveland State University in Cleveland, Ohio. It provides a variety of quality research in the field of Services Marketing and includes papers on various topics including travel and tourism, international services, industrial services and health care services.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informace o knize

Plný název Proceedings of the 1988 International Conference of Services Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 369
EAN 9783319173160
ISBN 3319173162
Libristo kód 09225600
Váha 1173
Rozměry 210 x 279 x 287
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet