Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Primer for Teaching World History

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Primer for Teaching World History Antoinette Burton
Libristo kód: 04939507
Nakladatelství Duke University Press, prosince 2011
A Primer for Teaching World History is a guide for college and high school teachers who are designin... Celý popis
? points 74 b
736 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tomboy, 1 DVD Céline Sciamma / DVD
common.buy 198
Problems in General Surgery Jack Pickleman / Brožovaná
common.buy 3 037
Připravujeme
Sudden Justice Chris Woods / Pevná
common.buy 1 002
Gemstone in the Rock Olga Matsyna / Pevná
common.buy 873
Připravujeme
Now You Know Disasters Doug Lennox / Brožovaná
common.buy 198
Acts of Contrition JENNIFER HANDFORD / Brožovaná
common.buy 402
Shout in the Sunshine Mara W. Cohen Ioannides / Brožovaná
common.buy 326
Progress in Inorganic Chemistry V51 Kenneth D. Karlin / Pevná
common.buy 9 186
Better Than Life Margaret Gunning / Brožovaná
common.buy 436
Spuren, 1 Blu-ray Alexandre De Franceschi / Blu-ray
common.buy 334
Knowledge and Investment Rinaldo Evangelista / Pevná
common.buy 3 159
Your Name Is Hughes Hannibal Shanks Lela Knox Shanks / Pevná
common.buy 873
Barbed Wire Elmer Kelton / Brožovaná
common.buy 347

A Primer for Teaching World History is a guide for college and high school teachers who are designing an introductory-level world history syllabus for the first time, for those who already teach world history and are seeking new ideas or approaches, and for those who train future teachers to prepare any history course with a global or transnational focus. Drawing on her own classroom practices, as well as her career as a historian, Antoinette Burton offers a set of principles to help instructors think about how to design their courses with specific goals in mind, whatever those may be. She encourages teachers to envision the world history syllabus as having an architecture: a fundamental, underlying structure or interpretive focus that runs throughout the course, shaping students' experiences, offering pathways in and out of "the global," and reflecting the teacher's convictions about the world and the work of history.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet