Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Premier Oil Strategic Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Premier Oil Strategic Management Adam James
Libristo kód: 02619507
Nakladatelství Grin Publishing, dubna 2014
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Celý popis
? points 91 b
913 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nehojace sa rany Edita Hlinková / Brožovaná
common.buy 212
Dutch Republic Jonathan Israel / Brožovaná
common.buy 2 132
1947-1956 Bertolt Brecht / Pevná
common.buy 257
Rehabilitationspsychologie Nicola Wolf-Kühn / Brožovaná
common.buy 995
Lagezentrum Michael Waller / Brožovaná
common.buy 506

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, Oxford Brookes University, language: English, abstract: Premier Oil is one of the leading UK based oil and gas company. The company has oil and gas exploration, production and development interests in three major regions including Asia (Indonesia and Vietnam) Pakistan and Africa, and North Sea. This report presents a guide for the strategic direction of the company with a special focus upon its high prospects in Asian region. The report presents the strategic objectives of the company for its operation in Asia which encompass the growth, production and financial goals of the company in that region and is aligned with the overall company s performance. These objectives can only be achieved through the overall underlying efficiency of the company s internal processes, and its organizational learning and development aspects. Therefore, it is imperative to propose a balanced strategic guideline for the organization to achieve its overall financial and growth aims. This report uses the balance scorecard tool to propose several recommendations. It considers the key performance measures in each of the strategic perspectives namely financial, customer, internal processes and learning and innovation perspective.

Informace o knize

Plný název Premier Oil Strategic Management
Autor Adam James
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 26
EAN 9783656629061
ISBN 3656629064
Libristo kód 02619507
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 45
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet