Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Prelinguistic and Minimally Verbal Communicators on the Autism Spectrum

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Prelinguistic and Minimally Verbal Communicators on the Autism Spectrum Deb Keen
Libristo kód: 02937551
Nakladatelství Springer Verlag, Singapore, května 2016
This book draws on contemporary theory and recent findings to provide researchers, professionals, un... Celý popis
? points 467 b
4 671 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


AFRIKA navždy Ivan Bulík / Pevná
common.buy 400
Britain BC Francis Pryor / Brožovaná
common.buy 382
Beyond the Final Score V D Cha / Pevná
common.buy 2 933
Engel Detox Doreen Virtue / Brožovaná
common.buy 237
Pediatric Oncology Paul Imbach / Pevná
common.buy 3 146
Methods in Neuroethological Research Hiroto Ogawa / Pevná
common.buy 4 671
Elementary Algebra Mark Caay / Brožovaná
common.buy 1 236
Meditation as Contemplative Inquiry Arthur G. Zajonc / Brožovaná
common.buy 493
Plastid Biology Steven Theg / Pevná
common.buy 4 671

This book draws on contemporary theory and recent findings to provide researchers, professionals, undergraduate and graduate students with essential resources, allowing them to better understand and support children, youth and adults with autism and significant communication impairments. The book consists of 11 chapters organized into 3 sections detailing typical and atypical prelinguistic development for individuals on the autism spectrum, together with a range of assessment and intervention approaches that clinicians and educators can draw on in practice. The book adopts a lifespan perspective, recognizing that there is an important and particularly challenging sub-group of children on the spectrum who remain minimally verbal beyond the age of 8 years. Each chapter summarizes current research on a selected topic, identifies key challenges faced by researchers, educators and clinicians, and considers the implications for research and practice. The concluding chapter considers issues of research translation and how educators and clinicians can encourage the use of evidence-based practices for prelinguistic and minimally verbal individuals.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet