Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Predictions of Teaching Effectiveness

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Predictions of Teaching Effectiveness Heather Busser-DeMarte
Libristo kód: 06830153
Nakladatelství VDM Verlag, ledna 2010
With the existence of racial discrimination and literature supporting differential treatment of facu... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Der gesamte Vogelschutz Hans Freiherr von Berlepsch / Brožovaná
common.buy 698
Planning in Health Promotion Work Roar Amdam / Pevná
common.buy 6 139
Seeing Nature through Gender Virginia J. Scharff / Brožovaná
common.buy 948
Grid Resource Management Magoules / Pevná
common.buy 3 483
Mr Felton's Bequests John Poynter / Pevná
common.buy 2 294
Introduction to Dramatherapy Salvo Pitruzzella / Pevná
common.buy 3 248
Alberta Faye Reineberg Holt / Brožovaná
common.buy 469
Citizenship Through Secondary Geography David Lambert / Brožovaná
common.buy 1 953
Elephant in the Room Ryan Sager / Pevná
common.buy 626
AIDS, Culture and Africa / Brožovaná
common.buy 1 332

With the existence of racial discrimination and literature supporting differential treatment of faculty of color, there is the possibility that race could influence student evaluations of teaching effectiveness. There is an abundance of literature discussing student evaluations of teaching effectiveness and possible variables that could introduce bias. Yet, limited literature exists that examines how student evaluations of teaching are affected by race. This study examined how student race and the race of a professor might influence evaluations of teaching effectiveness. A total of 192 psychology graduate students participated in the study. Participants were asked to predict the teaching effectiveness of either a hypothetical white female professor or African American female professor. The results indicated that race did not influence how students rated the hypothetical professors. Possible explanations for the study s findings are examined, including selection bias, social desirability, and the application of the study design to real-life evaluations. The role of subtle discrimination is also discussed in addition to future research directions.

Informace o knize

Plný název Predictions of Teaching Effectiveness
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 100
EAN 9783639223460
ISBN 3639223462
Libristo kód 06830153
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 159
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet