Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Practical Implementation of Social Media Strategy Design for SMEs

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Practical Implementation of Social Media Strategy Design for SMEs Silvia Rodriguez-Donaire
Libristo kód: 07065966
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
This research draws attention to the fact that the new generation of Internet, Web2.0, is creating n... Celý popis
? points 140 b
1 403
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Osnovy nelinejnoj metrologii Yuriy Machekhin / Brožovaná
common.buy 1 706
Rural Social Work Practice Nancy Lohmann / Brožovaná
common.buy 1 090
Unity of Wittgenstein's Philosophy Jose Medina / Pevná
common.buy 2 976
Cliques, Hicks, and Ugly Sticks K D McCrite / Brožovaná
common.buy 214

This research draws attention to the fact that the new generation of Internet, Web2.0, is creating new ways of doing business that fosters collaboration and a flexible exchange of information between users. Particularly, Web2.0 allow businesses to adopt a new structure regarding communication and interaction and new content referring to new forms of meeting the needs of consumers. This book aims to inform managers about the power of the social media in the business field; to assist managers in designing, implementing and developing their social media strategy as an alternative channel of communication for the company; and to show managers some potential changes in their businesses through the adoption of social media. To show the social media strategy design and implementation, the book conducts a multiple case study research. In general, the results from our case studies show an initial shift in business activity in terms of economical transactions (e.g. reducing advertisement cost) and social transactions (e.g. increasing customer brand awareness).

Informace o knize

Plný název Practical Implementation of Social Media Strategy Design for SMEs
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 136
EAN 9783659265006
Libristo kód 07065966
Váha 219
Rozměry 150 x 220 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet