Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Practical Guide to Comparative Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Practical Guide to Comparative Advertising Rebecca N. Bleibaum
Libristo kód: 16743905
Nakladatelství Elsevier Books, listopadu 2018
Practical Guide to Comparative Advertising: Dare to Compare is an authoritative, engaging handbook o... Celý popis
? points 306 b
3 061 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Orthodox Saints of the British Isles Dr John (Ellsworth) Hutchison-Hall / Brožovaná
common.buy 442
Life and Times of John Jay WILLIAM WHITELOCK / Brožovaná
common.buy 938
American Cyclops James Fairfax McLaughlin / Brožovaná
common.buy 457
Violinkonzerte De Vito/Beecham/Van Kempen / Audio CD
common.buy 455
Hold On (Extended Edition) San2 & His Soul Patrol / Audio CD
common.buy 265
Esquemas de derecho procesal laboral Amaya Arnaiz Serrano / Brožovaná
common.buy 633
Life Sketches of the State Officers S. Ralph Harlow / Brožovaná
common.buy 1 019

Practical Guide to Comparative Advertising: Dare to Compare is an authoritative, engaging handbook on comparative advertising for food and non-food consumer products. Claim substantiation is a common stakeholder interest among management, advertisers, lawyers and researchers. This handbook covers the corporate culture and strategic goals that encourage comparative advertising, laws and regulations, standards for research evidence, and examples that bring the concepts to life. Of particular value to corporate brand managers, the book includes a checklist of process steps and quality controls that allow managers to orchestrate comparative ad campaigns and manage the risk of complaints from indignant competitors. Alerts research, development and marketing professionals to potential competition issues and legal concerns Provides a reference source for courts of law with respect to accepted industry standards and practices Presents an authoritative perspective, in plain language, on laws and regulations governing comparative advertising, and on worldwide standards governing research evidence in support of advertising claims Covers food and beverage, nutritional supplements, cosmetics and other consumer advertised products

Informace o knize

Plný název Practical Guide to Comparative Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 192
EAN 9780128054710
ISBN 0128054719
Libristo kód 16743905
Nakladatelství Elsevier Books
Váha 326
Rozměry 151 x 227 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet