Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Potential disintermediation of tourism distribution channels

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Potential disintermediation of tourism  distribution channels Stefanie Hartmann
Libristo kód: 06821329
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Over the last decades, different types of tourism §distribution mechanisms have evolved. Recently, t... Celý popis
? points 124 b
1 239 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pneumologie Tormena / Brožovaná
common.buy 592
Global Report on Student Well-Being Alex C. Michalos / Brožovaná
common.buy 3 037
World investment and political risk 2013 World Bank / Brožovaná
common.buy 861
Připravujeme
Learning and Memory / Pevná
common.buy 3 227
Schooling Reform In Hard Times Paige Porter / Brožovaná
common.buy 1 787
Wind Energy Pocket Reference Flemming Oster / Brožovaná
common.buy 1 218
International Investment Rule-making United Nations: Conference on Trade and Development / Brožovaná
common.buy 517
VOB Bildband Walter Winkler / Brožovaná
common.buy 3 582
Theory of Games and Statistical Decisions David Harold 1919- Blackwell / Brožovaná
common.buy 667
Pittsburgh's East Liberty Valley East End/East Liberty Historical Society / Pevná
common.buy 666
Saints in Babylon Kenric F Ward / Brožovaná
common.buy 415

Over the last decades, different types of tourism §distribution mechanisms have evolved. Recently, the §emergence of online booking tools, enabled by the §evolution of the Internet, has created concerns §among traditional tourism intermediaries such as §travel agencies. As customers grow increasingly §confident in using Internet technologies, there is a §high potential for clients to organise their travel §completely on their own, threatening to bypass the §hitherto used travel agencies. Especially, the §corporate travel sector is said to be capable of §disintermediating traditional tourism distribution §channels as mainly standardised information that is §free of emotions is needed for this industry.§This study aims to find out whether the phenomenon §of potential disintermediation of traditional §tourism distribution channels in the business travel §sector can be supported.

Informace o knize

Plný název Potential disintermediation of tourism distribution channels
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 68
EAN 9783639125450
Libristo kód 06821329
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Rozměry 151 x 221 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet