Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Politics of Marketing the Labour Party

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Politics of Marketing the Labour Party Dominic Wring
Libristo kód: 01327094
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, listopadu 2004
Labour has been using marketing longer than is commonly realised. Leading figures like Morrison, Sn... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Krištáľové deti Doreen Virtue / Brožovaná
common.buy 211
Time in Television Narrative Melissa Ames / Pevná
common.buy 1 856
Health Promotion For Nurses Clark / Brožovaná
common.buy 3 966

Labour has been using marketing longer than is commonly realised. Leading figures like Morrison, Snowden, Webb, Gaitskell, Benn and Wilson were among those who recognised the importance of imagery and symbolism long before the time of Kinnock, Mandelson and Blair. Where there has been change is in the way advertising, public relations and most importantly market research experts increasingly came to dominate the way the party understood itself and society. The Politics of Marketing the Labour Party traces how Labour's political communication has developed since its birth and how the increasing use of marketing has contributed to the radical restructuring of both the organisation and its policies.

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet