Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Political Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Political Marketing Robert P Ormrod
Libristo kód: 01294118
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, května 2013
Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understand... Celý popis
? points 123 b
1 234 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Mansions of Madness Chaosium RPG Team / Brožovaná
common.buy 563
Provence Lars Boesgaarc / Pevná
common.buy 1 007
Functions of One Complex Variable I John B. Conway / Pevná
common.buy 1 372
Power Generation from Solid Fuels Hartmut Spliethoff / Pevná
common.buy 6 032
Rhinoviruses David A. Jans / Pevná
common.buy 3 037
Alzheimer'S Disease Mary T Newport / Brožovaná
common.buy 801
Nature and the English Diaspora Thomas Dunlap / Brožovaná
common.buy 1 283
Respect: How Do We Get There? Eva Marsal / Brožovaná
common.buy 643
Effect of Yoga on Diabetic Vinod Kapile / Brožovaná
common.buy 2 222
Shipping Company Losses of the Second World War Ian M Malcolm / Brožovaná
common.buy 613

Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understanding of how political parties use marketing to attain their aims. Unlike other textbooks, this text explicitly focuses on the theoretical underpinnings and cutting edge concepts used by political parties, allowing students to gain key insights into how they win elections and remain in power. With an engaging and thought provoking topic selection, these field-leading authors have ensured that this often complex and theoretically advanced topic is clearly accessible for a student audience and novice researchers. Key features of each chapter include: short chapter introduction and learning summaries; discussion questions to share in the classroom; annotated suggestions for further reading; and lists of key terms to consider. This text is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students on political marketing courses. Dr Robert P. Ormrod, University of Aarhus, Denmark Dr Stephan C. Henneberg, University of Manchester Professor Nicholas J. O'Shaughnessy, Queen Mary, University of London.

Informace o knize

Plný název Political Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 224
EAN 9780857025814
ISBN 0857025813
Libristo kód 01294118
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 398
Rozměry 169 x 242 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet