Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Political Consumerism

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Political Consumerism Dietlind Stolle
Libristo kód: 09365786
Nakladatelství Cambridge University Press, října 2015
Political Consumerism captures the creative ways in which citizens, consumers and political activist... Celý popis
? points 128 b
1 284 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Children's Writer's Word Book Alijandra Mogilner / Brožovaná
common.buy 418
Whiton Family in America Augustus Sherrill Whiton / Brožovaná
common.buy 542
Dark Wonderland - Herzbube A. G. Howard / Pevná
common.buy 398
Perspectives on Keynesian Economics Arie Arnon / Brožovaná
common.buy 2 726
Trends and Prospects in Metacognition Research Anastasia Efklides / Brožovaná
common.buy 4 671
Antichrist and the Second Coming Duncan W McKenzie / Brožovaná
common.buy 794
Espace Culturel Louis Vuitton Fabrice Bousteau / Brožovaná
common.buy 1 465
BrEAThe Muriel Brakefield / Pevná
common.buy 993

Political Consumerism captures the creative ways in which citizens, consumers and political activists use the market as their arena for politics. This book theorizes, describes, analyzes, compares and evaluates the phenomenon of political consumerism and how it attempts to use market choice to solve complex globalized problems. It investigates theoretically and empirically how and why consumers practice citizenship and have become important political actors. Dietlind Stolle and Michele Micheletti describe consumers' engagement as an example of individualized responsibility taking, examining how political consumerism nudges and pressures corporations to change their production practices, and how consumers emerge as a force in global affairs. Unlike other studies, it also evaluates if and how consumer actions become effective mechanisms of global change. Stolle and Micheletti offer a candid discussion of the limitations of political consumerism as a form of participation and as a problem-solving mechanism.

Informace o knize

Plný název Political Consumerism
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 382
EAN 9781107567290
ISBN 1107567297
Libristo kód 09365786
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 558
Rozměry 229 x 155 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet