Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media Georg Gruber
Libristo kód: 06819633
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Durch die zunehmend aktivere Rolle der§InternetnutzerInnen wird die Wahrnehmung von Marken§nicht meh... Celý popis
? points 149 b
1 486
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nuevo Dele C2 Ramon Diez Galan / Brožovaná
common.buy 324
Art Of Halo Infinite 343 Industries / Pevná
common.buy 805
What It Takes Stephen Schwarzman / Pevná
common.buy 508
Cartoon Guide to Biology GONICK LARRY / Brožovaná
common.buy 427
Připravujeme
History of the World Map by Map Peter Snow / Pevná
common.buy 661
Crystal Spirits Oracle Colette Baron-Reid / Karty
common.buy 629
The Matter With Things Iain McGilchrist / Pevná
common.buy 3 299
Microsoft Power BI Quick Start Guide Devin Knight / Brožovaná
common.buy 2 439
Recommendation Engines / Brožovaná
common.buy 350
Stiefel Wandkarte Frankreich physisch Heinrich Stiefel / Mapa
common.buy 300
WOK, Das WOK Kochbuch Rockit M. Rockit / Brožovaná
common.buy 301

Durch die zunehmend aktivere Rolle der§InternetnutzerInnen wird die Wahrnehmung von Marken§nicht mehr länger nur durch das Marketing von§Unternehmen beeinflusst, sondern immer stärker durch§die Bot-schaften und Inhalte von anderen§VerbraucherInnen in Foren, Blogs, Communities oder§Social Networks. Da viele Unternehmen der aktiven§Nutzung dieser innovativen Instrumente in§der Markenkommunikation noch sehr zögerlich§gegenüberstehen, entwickelte der Autor§dieser Arbeit praxisrelevante Handlungsempfehlungen§zur Planung, Steuerung und Erfolgskontrolle von§kommunikativen Maßnahmen in Social Media. Hierfür§wurden Interviews mit renommierten Branchenexperten§aus in-ternationalen Agenturen und Unternehmen§geführt und durch einzelne Fallstudien näher§illustriert. Das Buch wendet sich an Führungskräfte§aus den Bereichen Marketing, E-Commerce und Neue§Medien sowie an Wis-senschaftler und Studierende auf§diesen Gebieten.

Informace o knize

Plný název Planungsprozess der Markenkommunikation in Web 2.0 und Social Media
Autor Georg Gruber
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 144
EAN 9783639106831
Libristo kód 06819633
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 206
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet