Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring Prof. Dr. Dr. Arnold Hermanns
Libristo kód: 03621990
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, prosince 2007
Philip Stockmann erarbeitet ein Planungs- und Implementierungsmodell, das die schrittweise, prozessu... Celý popis
? points 222 b
2 220 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Philip Stockmann erarbeitet ein Planungs- und Implementierungsmodell, das die schrittweise, prozessuale Gegenstrom- sowie Integrationsplanung und -implementierung ermöglicht. Der Autor schließt damit eine wichtige Lücke im Konzept der integrierten Marketingkommunikation.

Informace o knize

Plný název Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 406
EAN 9783835009752
ISBN 3835009753
Libristo kód 03621990
Váha 513
Rozměry 148 x 210 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet