Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Photorealism in Computer Graphics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Photorealism in Computer Graphics Kadi Bouatouch
Libristo kód: 01653168
Nakladatelství Springer, Berlin, října 2010
The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated... Celý popis
? points 408 b
4 081 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Oracle of Mystical Moments Catrin Welz-Stein / Karty
common.buy 550
TOP
Pachinko (National Book Award Finalist) Min Jin Lee / Brožovaná
common.buy 409
TOP
Talent Code Daniel Coyle / Pevná
common.buy 604
TOP
What Lies Beyond the Veil Adelaide Forrest / Brožovaná
common.buy 246
TOP
Origins and History of Consciousness Erich Neumann / Brožovaná
common.buy 547
TOP Připravujeme
Rinko Kawauchi: Illuminance Lesley A. Martin / Pevná
common.buy 1 576
Shadow and Bone - Leigh Bardugo Leigh Bardugo / Brožovaná
common.buy 239
Advances in Financial Machine Learning Marcos Lopez de Prado / Pevná
common.buy 990
Připravujeme
New York Deco Richard Berenholtz / Pevná
common.buy 349
Computer Architecture Jose Monteiro / Brožovaná
common.buy 2 480
Apollo 9 NASA / Brožovaná
common.buy 621
Introduction to Accelerator Dynamics Stephen Peggs / Pevná
common.buy 2 634

The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated images. It contains the papers presented during a Eurographics workshop held in Rennes, France, in June 1990. The objective of this workshop was to assemble experts from physics and computer graphics to contribute to the introduction of physics-based approaches in the field of computer generated images. The book begins with an overview on realistic imagery that discusses the main issues in radiosity and describes the most recent developments. The first chapter gives a description of improved ray tracing techniques for animated scenes and parametric surfaces. The second chapter develops the theoretical aspects of global illumination models. The third chapter presents two algorithms that try to combine radiosity and ray tracing to cope with a wide class of photometric problems. The fourth chapter describes techniques aiming at efficient evaluation of form factors. The last chapter gives examples showing how physics can be used to solve some rendering problems such as interference, simulation of area light sources, and light propagation through media.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet