Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Performance Pay for Teachers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Performance Pay for Teachers Ian Burk
Libristo kód: 06834146
Nakladatelství VDM Verlag, června 2010
The No Child Left Behind Act of 2001 created pressure for schools to increase student achievement. M... Celý popis
? points 131 b
1 308 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Building Big Business in Russia Yuko Adachi / Brožovaná
common.buy 1 603
Pauvrete, recherche d'un mieux etre et migration Judicaël Alladatin / Brožovaná
common.buy 2 287
Disposable Heroes Dan Heidt / Brožovaná
common.buy 344
Berbers Robert Montagne / Pevná
common.buy 3 938
Theorizing About Myth Robert A. Segal / Brožovaná
common.buy 906
Kathakali Dance-Drama Phillip Zarrilli / Pevná
common.buy 4 944
Classical Highlights Kate Mitchell / Brožovaná
common.buy 1 054
Probabilistic Analysis using Theorem Proving Osman Hasan / Brožovaná
common.buy 1 801
Mathematik für Lehrer in Ausbildung und Praxis Georges Glaeser / Brožovaná
common.buy 1 862
Arterial Chemoreceptors Constancio Gonzalez / Pevná
common.buy 5 762
Combustion generated fine carbonaceous particles Andrea D'Anna / Brožovaná
common.buy 3 958
Rivers of Stone Robert G Pruitt / Brožovaná
common.buy 344

The No Child Left Behind Act of 2001 created pressure for schools to increase student achievement. Many states created alternative pay programs for teachers in an attempt to raise student achievement and meet the requirements of No Child Left Behind. Minnesota created the Alternative Pay Program for Teachers, or Quality Compensation (Q Comp), which aims to improve teacher quality in order to improve student achievement. This study examined the relationship between Q Comp and student achievement on the 11th grade Mathematics Minnesota Comprehensive Assessment-II (MCA-II) and the achievement levels of subgroups on the Mathematics MCA-II. The results from this study did not show a significant difference in the MCA-II scores between schools implementing Q Comp and schools not implementing Q Comp. The study also failed to show a significant difference in the proportion of subgroups reaching the proficient level on the MCA-II between Q Comp and non-Q Comp schools. The information garnered from this study will provide one more piece of evidence for policy makers and school leaders to examine as they assess the effectiveness of the Q Comp program.

Informace o knize

Plný název Performance Pay for Teachers
Autor Ian Burk
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 88
EAN 9783639268584
ISBN 363926858X
Libristo kód 06834146
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 141
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet