Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Open Innovation

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Open Innovation Stefan Prandl
Libristo kód: 02592133
Nakladatelství Diplomica Verlag, března 2014
Ziel dieser Studie ist es, einen bisher relativ unbeachteten Bereich in der Open-Innovation (OI)-For... Celý popis
? points 162 b
1 623 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Future of Higher Education Michael Neary / Brožovaná
common.buy 1 824
Zen and the Art of the Internet Brendan P. Kehoe / Pevná
common.buy 1 056
Chaotic Behaviour of Deterministic Dissipative Systems Milos MarekIgor Schreiber / Brožovaná
common.buy 1 734
Prevention of Skin Cancer David Hill / Brožovaná
common.buy 4 671
Le culte du Moi: I, Sous l' oeil des barbares M Maurice Barres / Brožovaná
common.buy 502
Low-Power Hf Microelectronics: A Unified Approach Gerson A. S. Machado / Pevná
common.buy 5 167
No Ordinary Excuse Michelle Adams / Brožovaná
common.buy 332
Nueva York Juan Redón / Brožovaná
common.buy 402
House of Nika's Art Therapy: colour yourself calm Miss a C B Moore / Brožovaná
common.buy 180
Lernwerkstatt Vom Getreidekorn zum Brot Gabriela Rosenwald / Brožovaná
common.buy 478
Henri DOUGLAS BOSACK / Brožovaná
common.buy 360

Ziel dieser Studie ist es, einen bisher relativ unbeachteten Bereich in der Open-Innovation (OI)-Forschung näher zu beleuchten: die Besonderheiten von OI in Business-to-business- (B2B) und Business-to-consumer- (B2C) Unternehmen, wobei der Schwerpunkt auf der Untersuchung offener Innovationsprozesse in B2B-Unternehmen liegt. Außerdem wird gezeigt, welche wesentlichen Unterschiede zu OI in B2C-Unternehmen vorzufinden sind.§Dazu wird zum Teil auf die bisher verfügbare OI-Forschung zurückgegriffen. Außerdem werden die Ergebnisse aus der Befragung von vier B2B-Praktikern und zwei B2C-Praktikern und aus der Betrachtung von 64 OI-Projekten mit einbezogen und abgeglichen. Praxis und Wissenschaft bekommen durch die in dieser Studie gewonnenen Erkenntnisse eine zusätzliche Perspektive, inwieweit OI in Bezug auf B2B- und B2C-Unternehmen differenzierter betrachtet werden sollte.

Informace o knize

Plný název Open Innovation
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 112
EAN 9783842894228
ISBN 3842894228
Libristo kód 02592133
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 209
Rozměry 178 x 254 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet