Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Online-Marktforschung Axel Theobald
Libristo kód: 03617064
Nakladatelství Gabler Verlag, května 2003
Dieses praxisorientierte Buch gibt einen umfassenden Überblick über den aktuellen Stand der Online-M... Celý popis
? points 168 b
1 676 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Enterprise Integration Patterns Gregor Hohpe / Pevná
common.buy 1 426
Choosing the Good - Christian Ethics in a Complex World Dennis P. Hollinger / Brožovaná
common.buy 727
Hard Line Colin Dueck / Brožovaná
common.buy 1 259
From the Ground Up NIYAHMARIE GONZALES / Brožovaná
common.buy 341
Life of a Hand WT CAMMER / Pevná
common.buy 682
Advances in Cancer Research George F. Vande Woude / Pevná
common.buy 3 938

Dieses praxisorientierte Buch gibt einen umfassenden Überblick über den aktuellen Stand der Online-Marktforschung in Deutschland. In der 2. Auflage werden Datenqualität und Online-Panels stärker betont. Insbesondere werden neue spannende Anwendungsgebiete aus der Praxis beleuchtet. Hierbei ist der durch zahlreiche Projekte gewachsene Erfahrungshintergrund in den Unternehmen und Instituten deutlich spürbar.

Informace o knize

Plný název Online-Marktforschung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 418
EAN 9783409217811
ISBN 3409217819
Libristo kód 03617064
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 685
Rozměry 170 x 244 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet