Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Online based service strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Online based service strategy Hanno Fitte
Libristo kód: 01680627
Nakladatelství Grin Publishing, října 2012
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Celý popis
? points 95 b
948 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Crimson Spell. Bd.1 Ayano Yamane / Brožovaná
common.buy 170
Empty House Rosamunde Pilcher / Brožovaná
common.buy 258
Die Leiden des jungen Werther Johan Wolfgang Goethe / Brožovaná
common.buy 161
How to Build a Better Human Gregory E Pence / Pevná
common.buy 1 708
Brandon's Collections Brandon Morgan / Brožovaná
common.buy 269
Die Bremer Stadtmusikanten anosch / Brožovaná
common.buy 159
Metaphor and Entertainment Chong Han / Pevná
common.buy 1 540
Neuroimaging and Psychosocial Addiction Treatment Sarah W. Feldstein Ewing / Pevná
common.buy 3 037

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: 1,0, University of applied sciences Frankfurt a. M., language: English, abstract: The following assignment gives an overview on internet based service strategies and specifies them with the example of the DeutscheBank s product db OnlineBanking. The assignment is structured by defining some general aspects concerning strategy, elements of strategy and a short summary of the main changes in strategy. Afterwards, it gives a detailed view on the three main concepts ofinternet based service strategies followed by the example of Deutsche Bank s homepage and its product db OnlineBanking. The example discusses how Deutsche Bank implements these service strategies as a concrete configuration in its daily business. The last paragraph analyses the reason of providing online based services, advantages and disadvantages for both Deutsche Bank and its clients.

Informace o knize

Plný název Online based service strategy
Autor Hanno Fitte
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 30
EAN 9783656281153
ISBN 3656281157
Libristo kód 01680627
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 50
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet