Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Occupational Health and Safety Issues in Social Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Occupational Health and Safety Issues in Social Marketing Gouri Shankar Beriha
Libristo kód: 20165042
Nakladatelství Lambert Academic Publishing, června 2018
This book "Occupational Health and Safety in Social Marketing" is prepared keeping in view all resea... Celý popis
? points 200 b
2 000 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Max Kowalski Didn't Mean It Susie Day / Brožovaná
common.buy 237
Coffee / Pevná
common.buy 3 666
Ghost Stories of North Carolina Edrick Thay / Brožovaná
common.buy 377
Asia: A 4D Book Christine Juarez / Brožovaná
common.buy 241
Attitudes d'Entrepreneur Sylvie Deslauriers / Brožovaná
common.buy 693
Heitere Lichter Otto Abt / Brožovaná
common.buy 346
Cook Like A Vegetarian Chef Diana Shoulberg / Brožovaná
common.buy 674

This book "Occupational Health and Safety in Social Marketing" is prepared keeping in view all researcher, academician and industrialist. The objective of this book is to make the role of social marketing in today's business organization. Social marketing has been contributing historically for a better application of public policy, health and safety, environment, education and human rights. Specifically, four major areas that social marketing efforts have focused over the years are health promotion, injury prevention, environmental protection, and community mobilization. Social marketing, at an industrial organization, emphasizes exchange of ideas between the target audience (i.e. the employees) and the marketer (i.e. the employer). This exchange requires that the employees be persuaded to give up the unsafe behaviors that they are accustomed to, to gain an enhanced level of safety with a greater likelihood of preventing injuries in the workplace. In an organizational context, the internal users are treated as customers and marketing inside the organization is an essential part of delivering value to the organization, and ultimately to the end customer.

Informace o knize

Plný název Occupational Health and Safety Issues in Social Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 192
EAN 9786135669695
Libristo kód 20165042
Nakladatelství Lambert Academic Publishing
Váha 290
Rozměry 152 x 229 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet