Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Nursing Leadership and Patient Satisfaction

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Nursing Leadership and Patient Satisfaction Neena Philip
Libristo kód: 02983616
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, dubna 2016
The health care environment is transforming with new demands and expectations to improve patient out... Celý popis
? points 248 b
2 481 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nuestra felicidad Luis Rojas Marcos / Brožovaná
common.buy 208
Conflict and Security in Africa Rita Abrahamsen / Brožovaná
common.buy 910
Physics and Chemistry of Small Clusters P. Jena / Brožovaná
common.buy 1 540
Financial Literacy Education Jay Liebowitz / Pevná
common.buy 6 589
Reading the Medieval in Early Modern England Gordon McMullanDavid Matthews / Pevná
common.buy 3 217
Katharina Beate Penner / Brožovaná
common.buy 397
Der lange, weite Weg zurück ... Bernd K. Zimmer / Brožovaná
common.buy 470
Vorgeschichte der Nordmark Wilhelm Hey / Brožovaná
common.buy 1 072
Managerial Capitalism in Retrospect Robin Marris / Pevná
common.buy 3 037
Politik als Beruf Max Weber / Brožovaná
common.buy 388
Beyond Play Dawn Pretorius / Brožovaná
common.buy 690

The health care environment is transforming with new demands and expectations to improve patient outcomes including patient satisfaction. Health care organizations expect front line nurse managers to improve patient quality and satisfaction without a clear direction or meaningful understanding of the holistic role, functions, and competencies required to achieve organizational goals. The purpose of the qualitative study was to explore the lived experiences and perceptions of the holistic and changing nature of the projected contemporary nurse manager's roles, skills, practices, and dimensions aligned with the expectations for improving patient satisfaction. The study results include major essential themes on the role of the nurse manager to improve patient satisfaction. The new proposed nurse manager role in transformation conceptual model aligns nurse manager contemporary and holistic role with transforming cultures for improved patient outcomes. The study findings are significant to health care organization, leaders, policy makers, and educators, in creating new patient caring and healthy working cultures for improved patient satisfaction.

Informace o knize

Plný název Nursing Leadership and Patient Satisfaction
Autor Neena Philip
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 596
EAN 9783846582176
Libristo kód 02983616
Váha 905
Rozměry 150 x 220 x 36
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet