Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Non Linear Price Elasticities

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Non Linear Price Elasticities Nezih Tayyar
Libristo kód: 06824719
Nakladatelství VDM Verlag, června 2009
Price elasticities and cross-price elasticities have§typically been assumed to be constant for all p... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Complex Variables and Applications Ruel V. Churchill / Pevná
common.buy 6 457
Jäger der Nacht Rosario Chriss / Brožovaná
common.buy 276
"Von wahrhaft künstlerischer Ausführung" Sandy Alami / Brožovaná
common.buy 1 358
Forgetting Ireland Bridget Connelly / Pevná
common.buy 909
Not A Girl Chris Donaldson / Brožovaná
common.buy 265
Open-Air Rock-Art Conservation and Management Timothy Darvill / Pevná
common.buy 5 308
No Such Thing as a Bad Day Hamilton Jordan / Brožovaná
common.buy 435
Mental as Physical Edgar Wilson / Pevná
common.buy 6 416

Price elasticities and cross-price elasticities have§typically been assumed to be constant for all price§changes, when modelling market shares. Yet there is§increasing evidence that deep price cuts and heavy§promotions have a disproportionate effect, which§depends on where a brand is positioned in the market.§In this book, the breakfast cereal market is being§studied. Weekly scanner data were analysed using§multilevel modeling methods to provide a complete§understanding of this market. The effects of price§changes and promotions are estimated by using dummy§variables for own and competitive products price§changes and promotions for the product modelled.§Price decreases and price increases are modelled§separately to find out whether consumers react in§different ways to price increases and price§decreases. The results show strong evidence that the§percentage change in price has a non-linear effect on§the percentage change in share for the own price§effects. This book is useful for graduate and§upper-level undergraduate students and researchers in§Marketing Research.

Informace o knize

Plný název Non Linear Price Elasticities
Autor Nezih Tayyar
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 316
EAN 9783639163117
ISBN 3639163117
Libristo kód 06824719
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 463
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet