Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Nobrow: The Culture of Marketing, the Marketing of Culture

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Nobrow: The Culture of Marketing, the Marketing of Culture John Seabrook
Libristo kód: 11406434
Nakladatelství Vintage Publishing, ledna 2001
From John Seabrook, one of our most incisive and amusing cultural critics, comes Nobrow, a fascinati... Celý popis
? points 44 b
436 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Attack On Titan: No Regrets 2 Hajime Isayama / Brožovaná
common.buy 247
TOP
Phantom of the Opera and Other Gothic Tales Various Authors .. / Pevná
common.buy 894
TOP
UNDERSTANDING DEEP LEARNING PRINCE SIMON J D / Pevná
common.buy 2 268
TOP
Fence: Rivals Johanna The Mad / Brožovaná
common.buy 283
Připravujeme Nové
Backstage at the Dean Martin Show Richard D. Neely / Brožovaná
common.buy 526
London Pop-up Dominique Erhard / Brožovaná
common.buy 369
Little Bit Country Brian D Kennedy / Pevná
common.buy 356
MongoDB Applied Design Patterns Rick Copeland / Brožovaná
common.buy 967
Inside Interesting Integrals Paul J. Nahin / Brožovaná
common.buy 1 301
Azure Networking Cookbook Mustafa Toroman / Brožovaná
common.buy 1 023
Biomedical Statistics Shakti Kumar Yadav / Pevná
common.buy 2 765

From John Seabrook, one of our most incisive and amusing cultural critics, comes Nobrow, a fascinatingly original look at the radical convergence of marketing and culture. In the old days, highbrow was elite and unique and lowbrow was commercial and mass-produced. Those distinctions have been eradicated by a new cultural landscape where "good" means popular, where artists show their work at K-Mart, "Titantic becomes a bestselling classical album, and Roseanne Barr guest edits "The New Yorker: in short, a culture of Nobrow." Combining social commentary, memoir, and profiles of the potentates and purveyors of pop culture-entertainment mogul David Geffen, MTV President Judy McGrath, Snoop Doggy Dogg, Nobrow high-priest George Lucas, and others-Seabrook offers an enthralling look at our breakneck society where culture is ruled by the unpredictable Buzz and where even aesthetic worth is measured by units shipped.

Informace o knize

Plný název Nobrow: The Culture of Marketing, the Marketing of Culture
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2001
Počet stran 240
EAN 9780375704512
ISBN 0375704515
Libristo kód 11406434
Nakladatelství Vintage Publishing
Váha 245
Rozměry 133 x 204 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet