Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

New Science of Selling and Persuasion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha New Science of Selling and Persuasion William T. Brooks
Libristo kód: 04891296
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2004
One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies sm... Celý popis
? points 72 b
724 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Portrait of an Artist LAURIE LISLE / Brožovaná
common.buy 467
Case for Mental Imagery Stephen Kosslyn / Brožovaná
common.buy 1 319
Organic Chemistry of Drug Synthesis V 2 Daniel Lednicer / Pevná
common.buy 10 445
Changing Cultural Landscapes Marina Cohen / Brožovaná
common.buy 340
Reach For Guitar On Tap (Chords) Joe Bennett / Kniha
common.buy 587
Feel-Good Curriculum Maureen Stout / Brožovaná
common.buy 651
Letters of Louis D.Brandeis Louis D. Brandeis / Pevná
common.buy 3 126
How to Rob an Armored Car Iain Levison / Brožovaná
common.buy 395

One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies smart companies use to sell anything to anyone This book takes a new and relevant approach to sales from the perspective of both organizational and individual performance. Based on the author's broad-based personal experience working with over 2,000 sales organizations, it combines organizational guidelines, sales management strategies, how-to sales tips, and career guidance for sales executives, sales managers, and salespeople alike. Incorporating proprietary research, case studies, real-world examples, and practical information, this book will revolutionize the very way sales organizations sell. William (Bill) Brooks (Greensboro, NC) is the founder and CEO of The Brooks Group, an internationally recognized consulting firm whose clients have included General Motors, Chase Manhattan, Sara Lee, and Microsoft among thousands of others. He delivers more than 150 keynote speeches annually to sales organizations.

Informace o knize

Plný název New Science of Selling and Persuasion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2004
Počet stran 256
EAN 9780471469247
ISBN 0471469246
Libristo kód 04891296
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 518
Rozměry 165 x 231 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet