Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election
Libristo kód: 06709251
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, dubna 2014
Some political observers dubbed the 2008 presidential campaign as 'the Facebook Election'. Barack Ob... Celý popis
? points 162 b
1 618 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


ISRAEL HOUGHTON / Brožovaná
common.buy 637

Some political observers dubbed the 2008 presidential campaign as 'the Facebook Election'. Barack Obama, in particular, employed social media such as blogs, Twitter, Flickr, Digg, YouTube, MySpace and Facebook to run a 'grassroots-style' campaign. The O

Informace o knize

Plný název New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 144
EAN 9780415754682
ISBN 9780415754682
Libristo kód 06709251
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 270
Rozměry 156 x 234
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet