Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand Benjamin Bach
Libristo kód: 01603299
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2007
Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Celý popis
? points 99 b
986 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Víra, kultura a společnost Miloš Havelka / List
common.buy 113
Gegen den Strom Egon Flaig / Pevná
common.buy 621
Texte zur Tierethik Ursula Wolf / Brožovaná
common.buy 205
Die Griechischen Tragoedien mit Rucksicht auf den Epischen Cyclus Friedrich Gottlieb Welcker / Brožovaná
common.buy 1 664

Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1st, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: Global Relationship Marketing, 111 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report critically analyses the network allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand, and highlights strategic focal net implications in developing this emerging market. The first part of this report will determine major focal networks in Thailand by applying theoretical models to highlight and categorise the most crucial key market domains Red Bull needs to be connected with, while consolidating a position in the Thai functional beverage market. The second part of this essay aims to identify possible strategic implications, in order to build a solid and long-lasting position in the Thai market while collaborating with its potential network constituents. As business networks are getting increasingly important as a powerful tool for strategic business development (McAuley, 2001) and uncertainty attenuation whilst expanding business operations in foreign countries (Hollensen, 2004).

Informace o knize

Plný název Network and relationship allocation and identification for the Red Bull Company in Thailand
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 60
EAN 9783638825566
ISBN 3638825566
Libristo kód 01603299
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 91
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet