Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Negotiation Across China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Negotiation Across China Chia Heng Liu
Libristo kód: 06823026
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
China has become a major topic of conversation in §academic, business and negotiation literature in... Celý popis
? points 198 b
1 981
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nacisti vedeli, ako sa volám Lee Maya / Pevná
common.buy 347
Doodling for Cat People Gemma Correll / Brožovaná
common.buy 217
Artificial Intelligence Techniques Alan Bundy / Brožovaná
common.buy 1 472
Prisoner of War or Illegal Enemy Combatant? Nicole McDonald / Brožovaná
common.buy 1 375
Eroica J. P. Poley / Brožovaná
common.buy 2 902
End of American Exceptionalism David M. Wrobel / Brožovaná
common.buy 854
Heart's Pursuit Robin Lee Hatcher / Brožovaná
common.buy 392
Social Policy in a Changing Society Maurice Mullard / Pevná
common.buy 5 337
Připravujeme
When Good Kids Make Bad Choices Laura Hendrickson / Brožovaná
common.buy 271
Visits by Our Friends from the "Other Side" Thomas Harrison / Brožovaná
common.buy 292

China has become a major topic of conversation in §academic, business and negotiation literature in §recent times, as has the concept of guanxi §behaviour. However, we know little about how guanxi §in non-Eastern cultures, feel about this idea. For §this reason, three research questions were developed §in the Literature Review. The research methodology §is qualitative, based on the interpretivism paradigm §using a phenomenology research design. The findings §were also triangulated using the focus group §interviews. §§The research data analysis is based on the Stevick-§Colaizzi-Jeen method by Moustakas (1994). The §results show that guanxi itself is a quality built §on relationships, favours, dependence, competency, §experience and adaptation rather than inter-§organisation relationships. Furthermore, the study §of guanxi needs to be done by examining both §internal factors and external factors which §influence the negotiation of an enterprise. §Finally, guanxi strategies aim to improve: (1) §guanxi quality; (2) negotiation performance; (3) §competitive position; and (4) competitive advantage §for win-win negotiation purposes.

Informace o knize

Plný název Negotiation Across China
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 252
EAN 9783639144260
Libristo kód 06823026
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Rozměry 149 x 223 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet