Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Muslims and the New Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Muslims and the New Media Goran Larsson
Libristo kód: 04782756
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, září 2011
Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the... Celý popis
? points 531 b
5 308 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Social Postmodernism Linda NicholsonSteven Seidman / Brožovaná
common.buy 1 284
Other Side of the Night Daniel Butler / Pevná
common.buy 873
Sozialrecht und Recht der sozialen Sicherheit. Felix Schmid / Brožovaná
common.buy 2 495
Long Presidency Julius W. Friend / Brožovaná
common.buy 1 898
Lost to the Collective Kenneth M. Pinnow / Pevná
common.buy 2 005
De vetula libri tres Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 745
Little Book of House Blessings Peter Watkins / Pevná
common.buy 318

Scholars from an extensive range of academic disciplines have focused on Islam in cyberspace and the media, but there are few historical studies that have outlined how Muslim 'ulama' have discussed and debated the introduction and impact of these new media. "Muslims and the New Medias" explores how the introduction of the latest information and communication technologies are mirroring changes and developments within society, as well as the Middle East's relationship to the West. Examining how reformist and conservative Muslim 'ulama' have discussed the printing press, photography, the broadcasting media (radio and television), the cinema, the telephone and the Internet, case studies provide a contextual background to the historical, social and cultural situations that have influenced theological discussions; focusing on how the 'ulama' have debated the 'usefulness' or 'dangers' of the information and communication media. By including both historical and contemporary examples, this book exposes historical trajectories as well as different (and often contested) positions in the Islamic debate about the new media.

Informace o knize

Plný název Muslims and the New Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 234
EAN 9781409427506
ISBN 1409427501
Libristo kód 04782756
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 594
Rozměry 242 x 169 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet