Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Multinational Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Multinational Management RIEN SEGERS
Libristo kód: 19308545
Nakladatelství Springer International Publishing AG, března 2018
This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational lan... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Knitting Design Graph Paper Book 4: 5 Ratio 120 Pages Premium Knitting Journals / Brožovaná
common.buy 236
Autodesk InfraWorks 360 2017.3 Fundamentals: Autodesk Authorized Publisher Ascent - Center for Technical Knowledge / Brožovaná
common.buy 1 959
Literary Copyright CHARLES DUDL WARNER / Brožovaná
common.buy 443
Number Theory Matti Jutila / Pevná
common.buy 7 742
Not for Parents London collegium / Brožovaná
common.buy 543
The Maids of Paradise Robert W Chambers / Brožovaná
common.buy 217
Other Days Michael J Stanley / Brožovaná
common.buy 356
Study Guide for E. Annie Proulx's the Half-Skinned Steer Cengage Learning Gale / Brožovaná
common.buy 315

This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational landscape is charted and how the importance of Asian market leaders is deeply embedded in it. It offers international management students and researchers an extensive guide to the business history, strategy development, and foreign market entry modes used by emerging Asian multinationals. The cases focus on well-known companies such as Lenovo, Alibaba, Infosys, Huawei, Panasonic, and Rakuten. These companies, all of which generate huge revenues in their own countries (e.g. in China, India, South Korea, Taiwan, Vietnam), are now becoming increasingly sophisticated and striving to become global brands, while also enjoying the active support of their governments in terms of their international business. Readers will learn about the current multinational landscape in Asia, the management challenges, and the future implications for traditional western companies seeking to retain their market share. Chapters on corporate entrepreneurship, human resource management and intercultural competence, and current branding trends in Asia will provide a cutting-edge update on international business strategy for students and practitioners alike.

Informace o knize

Plný název Multinational Management
Autor RIEN SEGERS
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 363
EAN 9783319794433
ISBN 9783319794433
Libristo kód 19308545
Váha 581
Rozměry 155 x 235 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet