Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Multi-Channel Retailing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Multi-Channel Retailing Lynda Gamans Poloian
Libristo kód: 01254316
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, prosince 2009
The advent of the Internet has added another dimension to the way that merchandise reaches consumers... Celý popis
? points 367 b
3 665 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Živá strava Mé nejlepší recepty Věra Talandová / Pevná
common.buy 187
Hodiny klavíru Ludvík Vaculík / Brožovaná
common.buy 130
Jak zvládnout stres za katedrou Zdenka Bártová / Brožovaná
common.buy 155
Prebudená Ela Marsová / Brožovaná
common.buy 179
Habsburg Communication in the Dutch Revolt Monica Stensland / Brožovaná
common.buy 1 655
Conscience of the Folk Revival Scott Barretta / Pevná
common.buy 3 908
Jack Glass Adam Roberts / Brožovaná
common.buy 293
Liste (Fluss) / Brožovaná
common.buy 854

The advent of the Internet has added another dimension to the way that merchandise reaches consumers. Integrating this technology with traditional retailing methods has become the dominant retail model that students of retailing should all be aware of. Multi-Channel Retailing identifies and explains the underlying principles of e-retailing and its relationship with conventional retail methods. The strategic integration of brick-and-mortar stores, electronic retailing, and direct marketing methods forms the core of this text. It begins with the roots of the multi-channel approach, analyzes key players, and explores the techniques that are used to develop effective online stores and synchronize cross-channel functions. The book will provide readers with a guide for implementing and operating a successful e-retailing business. Students will learn that a key element of developing multi-channel strategies is understanding consumer needs and implementing appropriate technologies. Features: -- Profiles of key multi-channel retailers at the end of each unit -- Case studies and Internet-based activities -- Instructor's Guide includes solutions to review questions, case study problems, and sample tests -- PowerPoint(r) Presentation highlights key points in the text

Informace o knize

Plný název Multi-Channel Retailing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 448
EAN 9781563676307
ISBN 1563676303
Libristo kód 01254316
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 784
Rozměry 189 x 235 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet