Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Mobile Marketing als Instrument fur Below-the-Line Advertisement

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Mobile Marketing als Instrument fur Below-the-Line Advertisement Andrea Wurster
Libristo kód: 06831183
Nakladatelství VDM Verlag, března 2010
Durch ein breit gefächertes Angebot von Waren, kürzeren Produktlebenszyklen und einer immer kritisch... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Deep Work Cal Newport / Brožovaná
common.buy 342
TOP
The Personal MBA 10th Anniversary Edition Josh Kaufman / Brožovaná
common.buy 416
TOP
The Art of War Sun Tzu / Brožovaná
common.buy 183
TOP
It's the Manager Jim Clifton / Pevná
common.buy 832
Complete Art of War Niccolo (Lancaster University) Machiavelli / Brožovaná
common.buy 709
ICT Infrastructure and Computing Milan Tuba / Brožovaná
common.buy 9 187
Time-constrained Memory Jean-Pierre Corriveau / Brožovaná
common.buy 872
Speaking Our Minds Joseph Russomanno / Pevná
common.buy 5 031
Sweet Secret Sarah McDermott / Brožovaná
common.buy 110
Characteristics of SiOxNy Thin Films Mahira Ismael / Brožovaná
common.buy 1 168
Music as Dream Franco Sciannameo / Pevná
common.buy 4 419

Durch ein breit gefächertes Angebot von Waren, kürzeren Produktlebenszyklen und einer immer kritischer werdenden Öffentlichkeit wird es für die einzelne Marke immer schwieriger, sich am Markt zu behaupten. Attraktive Werbeformen sind mehr denn je nötig, um die Aufmerksamkeit der Zielgruppe zu erlangen. Es scheint eine Lösung zu sein, Mobile Marketing, als zeitgemäßen Kommunikationskanal, mit aufmerksamkeitsstarken Below-the-Line Aktivitäten zu verknüpfen. Denn wie können die heutzutage stark diversifizierten Zielgruppen begeistert und die Marken stringent in deren Köpfen verankert werden? Wo liegen Chancen und Risiken in diesem Bereich? Die Autorin Andrea Wurster gibt einen Überblick über das weite Feld des Mobile Advertising. Es wird ein Leitfaden erstellt, der Mobile Marketing mit aktuell erfolgreichen Below-the-Line Aktivitäten verknüpft. Das Buch richtet sich an "Medienmacher" und Entscheider der Werbe- und Medienindustrie.

Informace o knize

Plný název Mobile Marketing als Instrument fur Below-the-Line Advertisement
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 100
EAN 9783639234695
ISBN 3639234693
Libristo kód 06831183
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 159
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet