Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Mobile Banking Adoption and Users Behaviour

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mobile Banking Adoption and Users Behaviour Abiud Moronge
Libristo kód: 16068732
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, března 2017
Mobile phones with banking technology are becoming more readily available in Rwanda. Similarly, many... Celý popis
? points 119 b
1 189 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Spielstrategien fur Stubentiger Christine Hauschild / Brožovaná
common.buy 707
Der grausame Komet Andreas Bähr / Pevná
common.buy 430
Bildungsnot Klaus Klüber / Brožovaná
common.buy 1 092
Euglena: Biochemistry, Cell and Molecular Biology Steven Schwartzbach / Pevná
common.buy 6 032
Der Stamm Johannes Madersbacher / Brožovaná
common.buy 237

Mobile phones with banking technology are becoming more readily available in Rwanda. Similarly, many financial institutions and mobile phone service providers are teaming up to provide several banking services to customers via the mobile phone. However, the number of people who choose to adopt or use such technologies is still relatively low. Technology Acceptance Model (TAM), Theory of Planned Behavior (TPB), Theory of Reasoned Action (TRA), Decomposed Theory of Planned Behavior (DTPB), and Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT), are the base models used in this study to investigate the customers' perception in the adoption of mobile banking services. This research combines the variables, "perceived usefulness", "Perceived ease of use", "Perceived security", "Speed of access", "Perceived risk", "Reliability", "Compatibility" and Customer satisfaction. Results indicate that perceived usefulness, perceived ease of use, perceived risk, speed of access, compatibility, reliability influence customers to adopt mobile banking , while perceived security do not influence customers to adopt mobile banking.

Informace o knize

Plný název Mobile Banking Adoption and Users Behaviour
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 124
EAN 9783330033214
ISBN 3330033215
Libristo kód 16068732
Váha 201
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet