Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Kniha
Kniha MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co JUAN FONTAN
Libristo kód: 20009577
Nakladatelství CERTIA, listopadu 2012
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certif...
? points 56 b
563 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží

«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011

Informace o knize

Plný název MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co
Autor JUAN FONTAN
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Kniha
Datum vydání 2013
Počet stran 141
EAN 9788416019045
Libristo kód 20009577
Nakladatelství CERTIA
Rozměry 300 x 210
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet