Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Métodos para medir la satisfacción del cliente

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Brožovaná
Kniha Métodos para medir la satisfacción del cliente Pau Prats Darder
Libristo kód: 13125171
Nakladatelství AENOR, října 2005
Describe brevemente siete técnicas para medir el nivel de satisfacción del cliente tanto interno com... Celý popis
? points 35 b
350 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Venganza de sangre Sebastián Roa Mesado / Brožovaná
common.buy 374

Describe brevemente siete técnicas para medir el nivel de satisfacción del cliente tanto interno como externo, además de analizar los problemas más habituales que surgen en el binomio cliente-empresa. Asimismo, da una serie de consejos prácticos para mejorar la relación con los clientes y recomendaciones sobre el método de estudio más apropiado a cada sector de actividad. Contenido: - Relación con los clientes. - Métodos para medir la satisfacción del cliente. - El cliente interno. - Ejemplos prácticos.

Informace o knize

Plný název Métodos para medir la satisfacción del cliente
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2005
Počet stran 60
EAN 9788481434484
ISBN 8481434485
Libristo kód 13125171
Nakladatelství AENOR
Rozměry 130 x 180
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet