Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Media Policy and Globalisation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media Policy and Globalisation Paula Chakravartty
Libristo kód: 04673850
Nakladatelství EDINBURGH UNIVERSITY PRESS, června 2006
This volume takes a fresh look at media and communications policy and provides a comprehensive accou... Celý popis
? points 79 b
793 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Farewell Summer Ray Bradbury / Brožovaná
common.buy 249
British Insects Michael Chinery / Brožovaná
common.buy 507
Newcastle United Denis Cassidy / Brožovaná
common.buy 285
Integrity Factor Kevin / Brožovaná
common.buy 386
Připravujeme
Heaven's Edge Romesh Gunesekera / Brožovaná
common.buy 208
Clumsy Monkey Lucy Courtenay / Brožovaná
common.buy 167
Italian Cook Book The Art of Eating Well Maria Gentile / Brožovaná
common.buy 622
Culturally Proficient Learning Communities Delores B. Lindsey / Pevná
common.buy 2 258
Disputed Territories Stefan Wolff / Pevná
common.buy 3 851
Becoming an Agent Larry Cochran / Pevná
common.buy 2 916
Flesh and Blood James W. Messerschmidt / Brožovaná
common.buy 1 251
Go Baby! Various Various / Pevná
common.buy 167
Debt Market / Pevná
common.buy 20 533

This volume takes a fresh look at media and communications policy and provides a comprehensive account of issues that are central to the study of the field. It moves beyond the 'specifics' of regulation, by examining policy areas that have proved to be of common concern for societies across different socio-economic realities. It also seeks to address profound gaps in the study of policy by demonstrating the centrality of historical, social and political context in debates that may appear solely technical or economistic. Media Policy and Globalization covers the institutional changes in the communications policy arena by examining the changing role of the state, technology and the market and the role of civil society. It discusses actual policy areas in broadcasting, telecommunications and the information society, and examines the often-overlooked normative dimensions of communications policy. Features *Provides a cross-disciplinary critical perspective of the politics of communications policy-making in a global context *Explores new issues in communications policy such as ethical concerns and the 'internationality of policy' *Useful for upper-level undergraduate students, graduate students and scholars of Communications and Media Studies, and International and Global Studies.

Informace o knize

Plný název Media Policy and Globalisation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 224
EAN 9780748618491
ISBN 074861849X
Libristo kód 04673850
Nakladatelství EDINBURGH UNIVERSITY PRESS
Váha 288
Rozměry 140 x 215 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet