Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Media, Persuasion and Propaganda

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media, Persuasion and Propaganda Marshall Soules
Libristo kód: 05166157
Nakladatelství Edinburgh University Press, února 2015
Living in a saturated media environment, we are crowded from all sides by persuasive messages and in... Celý popis
? points 283 b
2 830
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Purgatorio Dante Alighieri / Brožovaná
common.buy 95
Society of Princes Jonathan Spangler / Pevná
common.buy 4 544
Inflammation II Einar Ljunggren / Brožovaná
common.buy 2 122
Spaces of Madness Eunice Rojas / Pevná
common.buy 3 908
Roman-Frisian Law of the 17th and 18th Century. Jan H. A. Lokin / Brožovaná
common.buy 2 889
Small Towns, Austere Times Steve Hanson / Brožovaná
common.buy 387
Messen Und Rechnen in Der Physik Ulrich Stille / Brožovaná
common.buy 1 603
Kontinuumsschwingungen Jörg Wauer / Brožovaná
common.buy 1 030
Climatology Dieter Etling / Pevná
common.buy 12 528
Geschichten aus dem Schallloch Hans Brüderl / Noty
common.buy 472

Living in a saturated media environment, we are crowded from all sides by persuasive messages and information. Advice, promotion and propaganda form a spectrum of persuasion, and everywhere we see it performed in its full theatricality, complete with actors, scripts, props and costumes. Based on enduring rhetorical principles, these persuasive techniques and the psychology behind them have become increasingly sophisticated during the 'age of persuasion', a century of applied research in advertising, advocacy, public relations, mass entertainment and social control. Media, Persuasion and Propaganda guides the reader through the many varieties of persuasion and its performance, exploring the protocols of rhetoric unique to the medium, from orality and print to film and digital images. Using case studies and exercises, this innovative study poses challenging questions, such as: How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products? How do we defend ourselves against manipulation and undue influence, and when does persuasion turn into propaganda?

Informace o knize

Plný název Media, Persuasion and Propaganda
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 304
EAN 9780748644162
ISBN 0748644164
Libristo kód 05166157
Nakladatelství Edinburgh University Press
Váha 478
Rozměry 138 x 225 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet