Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Media Ownership

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media Ownership Gillian Doyle
Libristo kód: 04686319
Nakladatelství SAGE Publications Inc, dubna 2002
The digital revolution is transforming media and communications industries worldwide, and media comp... Celý popis
? points 207 b
2 066 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Assassination Of Julius Caesar Michael Parenti / Brožovaná
common.buy 372
Modelling the US Army M4 (75mm) Sherman Medium Tank Steven J. Zaloga / Brožovaná
common.buy 600
Doing Prison Work Elaine M. (Keele University) Crawley / Pevná
common.buy 3 922
Reading Borges After Benjamin Kate Jenckes / Brožovaná
common.buy 1 056
Reform and Revolution 1825-1848 Andras Gergely / Pevná
common.buy 1 812
Managing Complex Networks Walter J. M. Kickert / Brožovaná
common.buy 2 398
Ezra-Nehemiah Mark A. Thronveit / Pevná
common.buy 725
Fourier Analysis On Groups Walter Rudin / Brožovaná
common.buy 6 327
Enrichment and Restitution in New Zealand Ross Grantham / Pevná
common.buy 6 984
Más allá de la batalla : una corresponsal de guerra en Irak Mercedes Gallego Bazán / Brožovaná
common.buy 264
Jailhouse Stories Neil Haugerud / Pevná
common.buy 727
Agamben and Colonialism Marcelo Svirsky / Pevná
common.buy 3 299
Air Force Chief of Staff Logistics Review Kristin F. Lynch / Brožovaná
common.buy 597

The digital revolution is transforming media and communications industries worldwide, and media companies are keen to emerge at the forefront of an increasingly transnational and competitive communications marketplace. However, the volume and scale of mergers and alliances involving media players has raised considerable challenges for regulators and state authorities alike. Media Ownership: - Investigates the commercial and strategic advantages of consolidation and cross-media expansion - Examines the socio-political and cultural implications of media concentration - Analyzes how policy makers have responded to media concentration and convergence - Assesses the relationship between media ownership and economic performance - Looks at the balance of power between politicians and media owners This book offers an up-to-date critical overview of the contemporary media environment, as such it will be an essential text for all those with an interest in media economics, media policy, media law and management.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet