Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Media, Masculinities, and the Machine

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media, Masculinities, and the Machine Dan Damion Fleming Sturm
Libristo kód: 01350600
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, června 2013
Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture -... Celý popis
? points 125 b
1 251 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Geschichten vom Zauberer Hokopus Peter-Wolfgang Klose / Brožovaná
common.buy 418
Cognitive Wireless Networks Frank H. P. Fitzek / Pevná
common.buy 3 037
Neugesammelte Volkssagen aus dem Lande Baden Bernhard Baader / Brožovaná
common.buy 346
Graffiti D'Italia, by W.W. Story. William Wetmore Story / Brožovaná
common.buy 847
Child's Dream Of A Star Charles Dickens / Brožovaná
common.buy 367
Pathways to the Presidency Patricia Gutek / Brožovaná
common.buy 825
Everybody Up: 1: Class Audio CDs Susan Banman Sileci / Audio CD
common.buy 1 970

Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture - the contemporary male fantasy of 'suiting up' and pushing technology to its limits. The authors deconstruct this fantasy using two in-depth studies from American, British and global media: the social imagining of hi-tech in the long-running Transformers franchise and global Formula One motorsport, with links to numerous other areas of contemporary culture. By drawing on non-representational theory and the latest theories of affect while employing the method of autoethnography to explore what boys and men 'want' and say, the book offers a timely contribution to our understanding of contemporary cultural attachments. The book provides informative accounts of two instances united by their apparent gender focus and by their interest in ways of imagining high-tech. Tracking their theme through TV, cinema, toys, magazines, merchandising, and the culture of the gadget, the authors raise important questions about mediated masculinities today and propose a new theoretical framework for uncovering what is going on.

Informace o knize

Plný název Media, Masculinities, and the Machine
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 248
EAN 9781623565114
ISBN 1623565111
Libristo kód 01350600
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 364
Rozměry 229 x 156 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet