Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Media Industries and their Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media Industries and their Markets P. Badillo
Libristo kód: 04553334
Nakladatelství Palgrave Macmillan, září 2010
A host of internationally recognized experts have been brought together to examine one of the most i... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Concepts in Transition Metal Chemistry Eleanor Crabb / Brožovaná
common.buy 925
Social Movements and Their Technologies Dr. Stefania Milan / Brožovaná
common.buy 1 540
Thinking Like a Historian Nikki Mandell / Brožovaná
common.buy 749
Beginning Android 3D Game Development Robert Chin / Brožovaná
common.buy 1 403
From community care to market care? Robin Means / Brožovaná
common.buy 932
Dead Hands Lawrence M. Friedman / Brožovaná
common.buy 547
Gothic Pathologies David Punter / Pevná
common.buy 3 037
Ilmatar's Inspirations Tina K. Ramnarine / Pevná
common.buy 2 935
Freedom in Entangled Worlds Eben Kirksey / Pevná
common.buy 3 387
Hymntune Index and Related Hymn Materials CD-ROM D. DeWitt Wasson / Digital CD
common.buy 17 448
Donald Barthelme Jerome Klinkowitz / Pevná
common.buy 1 782
Malcontent John Marston / Brožovaná
common.buy 592

A host of internationally recognized experts have been brought together to examine one of the most important sector in today's world economy, the Information Sector. The study utilizes the most recent quantitative and econometric research on the media and information sectors and their markets. This unique collection of research is divided into three parts: an exploration of the features that characterize the media industry, a supply analysis of the media industry and a demand analysis. The research analysis presented within this study will illuminate the complex strategy of media enterprise and the concentration of media. In addition the demand and audience measurements studies will provide an invaluable resource of marketing and advertising for various media. This book is indispensable reading for all interested in economic management, information economics, media information and communication industries, media research, media studies and journalism.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet