Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Media Corporate Entrepreneurship

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media Corporate Entrepreneurship Min Hang
Libristo kód: 13505114
Nakladatelství Springer Verlag, Singapore, října 2016
This book examines corporate venturing start-ups in the media industries and provides a timely solut... Celý popis
? points 137 b
1 372 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 12-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Alice Guy, French Edition Maurice Gianati / Brožovaná
common.buy 1 185
Arte e anarchia Edgar Wind / Brožovaná
common.buy 884
The Claw of the Conciliator Gene Wolfe / Digital
common.buy 314
Připravujeme
La célula. Cuadernos de biología y geología María Ángeles García Papi / Brožovaná
common.buy 346
Lyra domestica Karl Johann Philipp Spitta / Brožovaná
common.buy 587

This book examines corporate venturing start-ups in the media industries and provides a timely solution to fill in the gap of academic as well as practical knowledge in this regard. It brings together new media venturing practices in the west and east and covers new media opportunities in various emerging forms, including gaming, Internet, mobile and webcasting business. § The book presents case studies from major transnational media companies, highlights the industry specific characteristics of new business venturing, and thus contributes to understanding the links between new business venturing and certain particular industries, so as to further explore the industry specific characteristics of new business venturing. § This book also suggests a new approach to integrate economic and management theories for the study of media corporate venturing; while the two sets of theories are conflicting with each other, the book proposes a contingent model to reconcile different theories. This is an innovative approach and will be a valuable starting point to construct an interdisciplinary t heoretical framework for new media business studies.

Informace o knize

Plný název Media Corporate Entrepreneurship
Autor Min Hang
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 172
EAN 9789811021213
ISBN 981102121X
Libristo kód 13505114
Nakladatelství Springer Verlag, Singapore
Váha 4359
Rozměry 155 x 235 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet