Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Media Commercialization and Authoritarian Rule in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media Commercialization and Authoritarian Rule in China Daniela Stockmann
Libristo kód: 02785739
Nakladatelství Cambridge University Press, července 2014
In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian reg... Celý popis
? points 128 b
1 284 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 19-25 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Eulenhaus Eugenie Marlitt / Pevná
common.buy 1 490
Memoiren der Kurfürstin Sophie von Hannover Martina Trauschke / Pevná
common.buy 454
Coming of Age in America MaryC Waters / Brožovaná
common.buy 948
Rise and Fall of Modern Empires, Volume III Sarah E Stockwell / Pevná
common.buy 10 607
News & Social Media Madhuri Madhok / Pevná
common.buy 1 215
Freier Wille und bedingungslose Liebe A Peshewa / Brožovaná
common.buy 990

In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian regimes the introduction of market forces in the media represents a radical break from the past with uncertain political and social implications. In Media Commercialization and Authoritarian Rule in China, Daniela Stockmann argues that the consequences of media marketization depend on the institutional design of the state. In one-party regimes such as China, market-based media promote regime stability rather than destabilizing authoritarianism or bringing about democracy. By analyzing the Chinese media, Stockmann ties trends of market liberalism in China to other authoritarian regimes in the Middle East, North Africa, sub-Saharan Africa and the post-Soviet region. Drawing on in-depth interviews with Chinese journalists and propaganda officials as well as more than 2000 newspaper articles, experiments and public opinion data sets, this book links censorship among journalists with patterns of media consumption and the media's effects on public opinion.

Informace o knize

Plný název Media Commercialization and Authoritarian Rule in China
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 358
EAN 9781107469624
ISBN 1107469627
Libristo kód 02785739
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 568
Rozměry 158 x 234 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet