Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media Bias? Philo C. Wasburn
Libristo kód: 04902896
Nakladatelství Lexington Books, října 2008
Media Bias? addresses the question: To what extent can mainstream news media be characterized as "co... Celý popis
? points 367 b
3 665 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Adventures Of Robin Hood Roger Lancelyn Green / Pevná
common.buy 437
Undone! Paul Jennings / Brožovaná
common.buy 237
Controlling Strategy Christopher S. Chapman / Pevná
common.buy 3 806
Communication of Politics Ralph M. Negrine / Pevná
common.buy 6 472
Vulcan Story Peter R March / Pevná
common.buy 355
Připravujeme
Patterns Around The World Hannah Davies / Brožovaná
common.buy 148
Weak Links Patrick / Pevná
common.buy 2 473
Hangman's Curfew Gladys Mitchell / Brožovaná
common.buy 464
Media Bias in Presidential Election Coverage 1948-2008 David W. D'Alessio / Brožovaná
common.buy 1 734
Native Sons Rich Westcott / Brožovaná
common.buy 662

Media Bias? addresses the question: To what extent can mainstream news media be characterized as "conservative" or "liberal"? The study involves a systematic comparative analysis of the coverage given to major domestic social issues from 1975 to 2000 by two mainstream newsmagazines, Newsweek and Time, and two explicitly partisan publications, the conservative National Review and the liberal Progressive. Working from the idea that some biased accounts of social issues can perform several positive functions for the maintenance and vitality of political democracy, Adkins Covert and Wasburn offer a new methodology for analyzing bias empirically, one that is capable of producing valid and reliable findings. They begin by defining the meaning of "bias" and discuss possible methods of measuring media bias empirically and systematically. By comparing each publication's coverage on poverty, crime, the environment, and gender-issues in which the line between the conservative and liberal positions are clearly delineated-the authors consider both the positive and negative consequences of media bias and how the bias plays out within a media-conscious democratic society.

Informace o knize

Plný název Media Bias?
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 182
EAN 9780739121894
ISBN 0739121898
Libristo kód 04902896
Nakladatelství Lexington Books
Váha 440
Rozměry 168 x 247 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet