Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Media and Globalization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media and Globalization Terhi Rantanen
Libristo kód: 04686621
Nakladatelství SAGE Publications Inc, prosince 2004
'This is a necessary and very original book that really does address the lack of attention to media... Celý popis
? points 640 b
6 398
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Siddhartha Hermann Hesse / Brožovaná
common.buy 214
Pro iOS 5 Tools Brandon Alexander / Brožovaná
common.buy 960
Middlemarch Trilogy George Eliot / Brožovaná
common.buy 437
Prodigals Taylor Richard / Brožovaná
common.buy 437
Flight Stress Kirsten Kite / Brožovaná
common.buy 3 191
Shadow Mothers Cameron Lynne Macdonald / Brožovaná
common.buy 911
Passion of Jesus in the Gospel of Luke Donald Senior / Brožovaná
common.buy 532
All About the Holy Spirit Herbert Lockyer / Brožovaná
common.buy 400
Internationales Steuerrecht Gernot Brähler / Brožovaná
common.buy 1 603
Messy Quest for Meaning Stephen Martin / Brožovaná
common.buy 415
Rebirth Mel F Ushikubo / Brožovaná
common.buy 437
Deep Space Hijack Scott Sonneborn / Brožovaná
common.buy 120
Design Literacy Steven Heller / Brožovaná
common.buy 438

'This is a necessary and very original book that really does address the lack of attention to media in previous discussions about globalization' - James Lull, San Jose State University There is practically no globalization without media and communications. Yet this relationship is so obvious it is often overlooked. Rantanen challenges conventional ways of thinking about globalization and shows it cannot be understood without studying the role of the media. This book offers: - a clear and accessible overview of globalization and the pivotal role of the media - an introduction to the concepts and theories of globalization - empirical data on the production and consumption of media - a methodology for relating individual, local experiences to the global picture Rantanen has made this complex and huge subject very accessible by using personal histories and pictures to engage the reader. It will be invaluable to students in international media, cultural studies, communications and international relations.

Informace o knize

Plný název Media and Globalization
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2004
Počet stran 192
EAN 9780761973126
ISBN 0761973125
Libristo kód 04686621
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 440
Rozměry 156 x 234 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet