Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World Beth Kanter
Libristo kód: 01212122
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, října 2012
The tools nonprofits need to measure the impact of their social media Having a social media measurem... Celý popis
? points 92 b
921 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Živý na vlastním pohřbu Arto Paasilinna / Pevná
common.buy 171
Dragonfly Blessings M Claire Harley / Brožovaná
common.buy 407
Adoption Reader Susan Wadia-Ells / Brožovaná
common.buy 306
Manipulation of Choice Mark D White / Pevná
common.buy 3 037
neue Ostpolitik Sebastian Kuschel / Brožovaná
common.buy 948
Cauchy3-Essay-4: Settle the unsettle MR Cheung Shun Sang / Brožovaná
common.buy 185

The tools nonprofits need to measure the impact of their social media Having a social media measurement plan and approach can no longer be an after-thought. It is a requirement of success. As nonprofits refine their social media practice, their boards are expecting reports showing results. As funders provide dollars to support programs that include social media, they too want to see results. This book offers the tools and strategies needed for nonprofits that need reliable and measurable data from their social media efforts. Using these tools will not only improve a nonprofit's decision making process but will produce results-driven metrics for staff and stakeholders. A hands-on resource for nonprofit professionals who must be able to accurately measure the results of their social media ventures Written by popular nonprofit blogger Beth Kanter and measurement expert Katie Delahaye Paine Filled with tools, strategies, and illustrative examples that are highly accessible for nonprofit professionals This important resource will give savvy nonprofit professionals the information needed to produce measurable results for their social media.

Informace o knize

Plný název Measuring the Networked Nonprofit - Using Data to Change the World
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 336
EAN 9781118137604
ISBN 1118137604
Libristo kód 01212122
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 550
Rozměry 235 x 178 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet