Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators Baker
Libristo kód: 04085750
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, října 2006
Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the... Celý popis
? points 206 b
2 058 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the innovative measures that define the success of your enterprise as your customers do. If you want to increase your company's profits by working smarter, this is the book for you.

Informace o knize

Plný název Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators
Autor Baker
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 208
EAN 9780471752943
ISBN 0471752940
Libristo kód 04085750
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 414
Rozměry 151 x 242 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet