Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Matching Service Delivery to Market Requirements

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Matching Service Delivery to Market Requirements Kathryn M Zuckweiler
Libristo kód: 06817139
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., září 2008
The growth of electronic commerce has forced firms to rethink how they deliver a service to their cu... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


All Star Bluegrass Jam Along - Fiddle Darol Anger / Brožovaná
common.buy 438
Brasiliens Außenpolitik Lena Siciliano Bretas / Brožovaná
common.buy 1 239
Exploring the Gauge/Gravity Correspondence Linda Uruchurtu / Brožovaná
common.buy 2 194
Expert Learner Gordon Stobart / Brožovaná
common.buy 962
Wake-up Receivers for Wireless Sensor Networks Christian Hambeck / Brožovaná
common.buy 2 218
Il Trovatore It Lib / Brožovaná
common.buy 465
A Miracle of Faith Carla Charter / Brožovaná
common.buy 329
Autumn for a Day-Old Toad Terry Scott Boykie / Pevná
common.buy 888
Stadte- und Kulturbilder aus Nordamerika Friedrich Ratzel / Brožovaná
common.buy 1 067
Molecular Biology of Cancer Alan G. Casson / Brožovaná
common.buy 2 826

The growth of electronic commerce has forced firms to rethink how they deliver a service to their customers. Not only is the face-to-face human interaction lost, but the concept of neighborhood services has given way to business unconstrained by geographic boundaries. For services, the service delivery process would seem to be markedly altered by the lack of human interaction and geographic boundaries. This forces companies wishing to sell services in an electronic environment to reexamine the key elements of their service process and the relationships between service process and market requirements. Nowhere is the effect of electronic commerce more evident than in the banking industry. This study investigated relationships among company factors, process selection and business performance for service delivery via electronic commerce, using online banking as an example of a nearly pure service delivered electronically. The results indicate that cost savings motivation and likelihood of technology adoption are important predictors of process selection. Additionally, process selection is an important predictor of business performance.

Informace o knize

Plný název Matching Service Delivery to Market Requirements
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 56
EAN 9783639079128
ISBN 3639079124
Libristo kód 06817139
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 86
Rozměry 152 x 229 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet