Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Mass Media and Health Communication in India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mass Media and Health Communication in India Mekam Maheshwar
Libristo kód: 16499479
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2016
Mass media plays a significant role in health promotion, and is crucial for social development. Tele... Celý popis
? points 70 b
695 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Novak Djokovic / Brožovaná
common.buy 514
Facile a lire Collective / Brožovaná
common.buy 134
Christmas, 1 Audio-CD Pentatonix / Audio CD
common.buy 265
El Carácter: Factor Clave para la Gestión del Líder Dr Jesus a Sampedro / Brožovaná
common.buy 190
Motoare Termice Dr Florian Ion Tiberiu Petrescu / Brožovaná
common.buy 228
Das neue Betriebsrentenrecht Sebastian W. Droßel / Brožovaná
common.buy 826
P.R.C - Pretty Real China Denis Lejeune / Brožovaná
common.buy 349
Reassuring Love Selena Millman / Brožovaná
common.buy 417
Leibniz heute lesen Herta Nagl-Docekal / Pevná
common.buy 3 877
DK Eyewitness Sydney DK / Brožovaná
common.buy 407

Mass media plays a significant role in health promotion, and is crucial for social development. Television and newspapers are important source of health and nutrition science for many viewers and readers. Many research studies have considered them as a tool that may influence behavior of the community. Therefore, the reporting of news about medicine, public health and nutrition science is an area of concern to many health and social scientists. In this background, this book "Mass Media and Health Communication in India" mirrors the role being played by popular Indian media in disseminating health information in general and nutrition knowledge in particular. This book measured not only quantity and quality of health news, but also levels of authenticity of that content. Health news including research findings in newspapers; and food advertisements in television including health & nutrition claims were deeply analyzed. The book also highlights variations in coverage of health news between English and vernacular language newspapers. The book is useful in devising plans to disseminate health communication through mass media.

Informace o knize

Plný název Mass Media and Health Communication in India
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 72
EAN 9783330072589
Libristo kód 16499479
Váha 125
Rozměry 150 x 220 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet