Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Mass Media and Free Trade

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mass Media and Free Trade Emile G. McAnany
Libristo kód: 04873753
Nakladatelství University of Texas Press, listopadu 1996
As United States television programs, movies, music, and other cultural products make their way arou... Celý popis
? points 125 b
1 252 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gas Globes: Pennzoil to Union and Affiliates Scott Benjamin / Brožovaná
common.buy 804
Global Hollywood 2 Toby Miller / Pevná
common.buy 4 118
Social Work and Dementia Margaret Anne Tibbs / Brožovaná
common.buy 1 055

As United States television programs, movies, music, and other cultural products make their way around the globe, a vigorous debate over 'cultural imperialism' is growing in many countries. This book brings together experts in economics, sociology, anthropology, the humanities, and communications to explore what effects the North American Free Trade Agreement will have on the flow of cultural products among Mexico, the United States, and Canada. After an overview of free trade and the cultural industries, the book covers the following topics: dominance and resistance, cultural trade and identity in relation to Mexico and to French Canada, and intellectual property rights. Based on present trends, the contributors predict that there will be a steadily increasing flow of cultural products from the United States to its neighbors. This book grew out of a 1994 conference that brought together leaders of the cultural industries, policy makers, and scholars. It represents state-of-the-art thinking about the global influence of U.S. cultural industries. Emile G. McAnany is Ben F. Love Regents Professor of Communication at the University of Texas at Austin. Kenton T. Wilkinson is Assistant Professor, Departamento de Comunicacion, Instituto Tecnologico y de Estudios Superiores, Monterrey, Mexico.

Informace o knize

Plný název Mass Media and Free Trade
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1996
Počet stran 438
EAN 9780292751996
ISBN 0292751990
Libristo kód 04873753
Nakladatelství University of Texas Press
Váha 992
Rozměry 152 x 229 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet