Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche Peter Schloten
Libristo kód: 03621279
Nakladatelství Gabler Verlag, července 2008
Peter Thomas entwickelt eine umfassende Adaption des Mass-Customization Konzepts auf das Retailgesch... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Peter Thomas entwickelt eine umfassende Adaption des Mass-Customization Konzepts auf das Retailgeschäft der Finanzdienstleistungsbranche und zeigt, wie die Umsetzung einer Mass Customization unter Berücksichtigung der Eigenarten von Finanzdienstleistungen erfolgen kann.

Informace o knize

Plný název Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 360
EAN 9783834910981
ISBN 3834910988
Libristo kód 03621279
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 463
Rozměry 148 x 210 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet