Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Gavin Jack
Libristo kód: 05105179
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, listopadu 2010
Written by a team of renowned experts in the field, Marketing: A Critical Textbook provides a unique... Celý popis
? points 686 b
6 860 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Monsieur Proust Celeste Albaret / Brožovaná
common.buy 475
Gil J. Wolman Kaira Marie Cabanas / Brožovaná
common.buy 878
On Conditionals in the Greek Pentateuch Anwar Tjen / Brožovaná
common.buy 1 613
Sport, Dance and Embodied Identities Noel Dyck / Pevná
common.buy 4 081
Bike Boys, Drag Queens, and Superstars Juan A. Suarez / Pevná
common.buy 950
Learning from Research on Teaching Jere Brophy / Pevná
common.buy 4 275
Wonder Island Boys Roger Thompson Finlay / Brožovaná
common.buy 912
Paffi, der kleine Feuerdrache, 1 Audio-CD Bettina Göschl / Audio CD
common.buy 161
Skiing Tim Petrick / Brožovaná
common.buy 295
Připravujeme
Übungsaufgaben Klasse 4/5 Jörg Christmann / List
common.buy 146
Lost Island E Pauline Johnson / Brožovaná
common.buy 278

Written by a team of renowned experts in the field, Marketing: A Critical Textbook provides a unique introduction and overview of critical approaches to marketing. Ideally suited to advanced students of marketing, the book uses examples and 'real world' case studies to illustrate and discuss major alternative and critical perspectives on the subject, enabling students to constructively question the conventional assumptions, concepts and models with which they are already familiar. - Explains and debates key concepts in a clear, readable and concise manner. - Provides practical and innovative demonstrations of abstract and difficult concepts through classroom exercises and individual and group activities. - Includes a glossary of critical marketing terms. - Additional material on the companion website, including a full Instructor's Manual and free access to full-text journal articles for students.

Informace o knize

Plný název Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 256
EAN 9781848608771
ISBN 1848608772
Libristo kód 05105179
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 580
Rozměry 170 x 242 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet