Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Marketing, International Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing, International Edition William M Pride
Libristo kód: 01370359
Nakladatelství Cengage Learning, Inc, května 2013
Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's "Marketing 2014, In... Celý popis
? points 334 b Připravujeme Připravujeme
3 342 včetně DPH
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Keys to the Universe Cards Diana Cooper / Karty
common.buy 583
Výprodej
Distrust That Particular Flavor William Gibson / Brožovaná
common.buy 428
Pohádky ze dvora Pavlína Vacátková / List
common.buy 149
Matt Sorum/Sam Aliano Matt Sorum / Brožovaná
common.buy 337
Herculaneum Maria Paola Guidobaldi / Pevná
common.buy 2 797
Samuel Beckett's Library Dirk Van Hulle / Pevná
common.buy 3 218
Holidays in Hell P. J. O´Rourke / Brožovaná
common.buy 293
Devices Cj Lim / Brožovaná
common.buy 1 547
Successful Adaptation to Climate Change Susanne C Moser / Brožovaná
common.buy 1 816
Demand Driven Strategic Planning Marcos Fava Neves / Brožovaná
common.buy 1 677
Heat Seeker Lucy Monroe / Brožovaná
common.buy 537
Připravujeme
Olivia's Winter Wonderland Lyn Gardner / Brožovaná
common.buy 208
African Spirituality in Black Women's Fiction Elizabeth J West / Brožovaná
common.buy 1 763

Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's "Marketing 2014, International Edition" combines a thorough overview of essential marketing principles with a visually engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven text and a full range of supplemental learning resources (including eLectures, videos, and an interactive marketing plan) provide students with the knowledge and decision-making skills they'll need to succeed in today's competitive business environment. "Marketing 2014, International Edition" includes the most current coverage of marketing strategies and concepts with extensive real-world examples including material on social networking and digital marketing. This edition has an updated chapter on digital media and social networking that incorporates the latest research and trends in the ever-changing environment of e-marketing. You will find important topics drawn from the rapidly changing world of modern business including social and environmental responsibility, sustainability, globalization, entrepreneurship, and marketing through transitional times.

Informace o knize

Plný název Marketing, International Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 848
EAN 9781285092607
ISBN 1285092600
Libristo kód 01370359
Nakladatelství Cengage Learning, Inc
Váha 1532
Rozměry 277 x 217 x 30
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet